10 d’ag. 2007

Glastonbury 2007: Bloc Party

Al YouTube he trobat bastantes cançons del concert de Bloc Party d'aquest any a Glastonbury, si sou fans d'aquest gran grup mireu-se'ls perquè no tenen desperdici:

Bloc Party - Song for Clay
Bloc Party - Positive Tension
Bloc Party - So Here We Are
Bloc Party - Hunting For Witches
Bloc Party - This Modern Love
Bloc Party - Uniform
Bloc Party - Helicopter

Això em recorda que.. OH SI.. jo estava AQUÍ fa cosa d'un mes...

'Cause I'm on firee!!!

---------------------------------------------

Canviant de tema... tenen un Pikachu al escenari! Al costat del amplificador del Russell (Guitarra) ...si és que són els AMOS!



Later with Jools Holland:

Hunting For Witches
The Prayer
Waiting For The 7.18

Tant en aquests videos com als de Glastonbury es pot veure si us hi fixeu. I jo en tinc un de igual! (menys que no posa Bloc Party Rocks :P)

1 comentari:

Unknown ha dit...

glastombury! festival mític! Segur que t’ ho vas passar de fabula, Jo als 90’s havia anat al reading, aquest any serè mes modest, Faraday la setmana que ve al sonorama.

Salut!

http://elracodelsdesproposits.blogspot.com/