15 de des. 2007

Primeres confirmacions FIB 2008

My Bloody Valentine, Babyshambles i The Rumble Strips. Aquests són els tres primers grups confirmats pel festival de l'any que ve. Primer reclam per començar a vendre abonaments.

Sobre els primers només puc dir que em sonen d'haver-los sentit alguna vegada per alguns foros i pàgines web (recordo haver llegit un article a Commonpeoplemusic sobre el Shoegazing, molt recomanable), però per desgràcia no he escoltat res d'ells. Pel que he pogut llegir, el seu disc Loveless és la seva peça clau, així que ens el baixarem i una escoltadeta no li farà mal a ningú. No sé pèr què, però em recorden a la confirmació de The Jesus And Mary Chain del Summercase de l'any passat i que va ser un dels concerts més aburrits en que he estat mai (almenys l'estona que vaig aguantar allà). Segurament no va ser culpa seva, segur que molts dels seus fans van disfrutar d'allò més veient a un dels seus grups preferits dels 80. Seré jo, que sóc d'una altra època i serà que acabava de sortir d'un concert de The View i... en fi certes coses no es poden comparar.


Tenint en compte que The Rumble Strips no els coneixia i tampoc he escoltat res d'ells, l'únic grup que m'ha despertat interès és el de Pete Doherty i els seus Babyshambles. Aquests sí que tinc ganes de veure'ls. Estaran el mes que ve per aquí però ja que no podré anar-hi perquè estic en època d'exàmens, aviam si per fi els puc veure al FIB. Down In Albion i el recent Shotter's Nation confirmen que no seran tan bons com van ser The Libertines, però tinc ganes de veure quina monta el bo d'en Pete i de pas que em toquin Fuck Forever o (perquè no?) ens regalin Time For Heroes o Can't Stand Me Now...

My Bloody Valentine | Babyshambles | The Rumble Strips