17 de març 2008

Foals


Foals venen de Oxford i són la nova sensació del indie rock britànic. Van començar a sonar a finals de l'any passat amb un parell de singles com "Hummer" o "Balloons", enormes peces ballables al 100%. No els hi vaig donar molta importància (i això que la primera vegada que vaig sentir a parlar d'ells va ser a la pàgina del Amable) fins que van sortir a la segona tanda de confirmacions del Summercase i els vaig tornar a escoltar millor.

Antidotes és el nom del seu primer disc que tindrem d'aquí una setmana, el 24 de març. El single de presentació és aquest "Cassius", un temazo que us deixo aquí junt amb les altres que he anomenat abans.

Foals - Cassius (mp3) (YouTube)




Foals - Balloons (mp3) (YouTube)




Foals - Hummer (mp3) (YouTube)




Foals | MySpace | Wiki

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Uhhhhhhh

venen el Summercase?

veig q els haure d'escoltar jo també jiji :P

al final em convertire en una indie-rockera km tu xD

tatimuuuu carinyeeettt meuuuu

Nerv07 ha dit...

jejej siii aquests son els que et vaig dir que no puc parar d'escoltar xDD

bonisims!!

Anònim ha dit...

Buaaaaaaaaaaaaa acabo descoltar un parell de vegades "Cassius" i "Hummer"

i............BRUTAAAAAAAAAAALSSS!

Buaaaa ja estic viciadetaa, ara no podre para d'escoltarles xD

muakkk carinyuu!