13 d’oct. 2008

Cazals a Razz Club aquest dissabte?


Fa uns dies us parlava de la gran nit de Razzmatazz. Doncs bé, no us vaig dir que durant la sessió de clubs tindrem a Amable i Gato punxant a Razz Club com cada dissabte. Fins aquí tot normal, fins que se m'acudeix fer un cop d'ull a la pàgina del meu dj preferit...

i em trobo això:

S18-10
RAZZ CLUB (Razzmatazz)
+ CAZALS (live)

...però ni a la pàgina de Razz posa res, ni al MySpace de Razzmatazz Clubs ni tan sols al MySpace de Cazals... però el fet que em dóna esperances a que sigui cert és la següent teoria:

Sinnamon pretenia inaugurar un nou club a Madrid amb el nom de Mond Club. La inauguració estava prevista per aquest dissabte 18 d'Octubre amb, atenció, les actuacions de The Teenagers i The Pipettes. La inauguració es suspèn sine die i The Teenagers passen a actuar a Razzmatazz el mateix dia.

El tema és que vaig veure al MySpace de Cazals que tenien una data pel Mond Club de Madrid, data que ja no hi és a hores d'ara. Així doncs, si no van a Madrid i veient el cas de The Teenagers... les coses sembla que roden per si soles... i jo que em puc arribar a cabrejar molt si es posen d'acord en sortir a la mateixa hora al escenari. He dit.


EDITO: Ha desaparegut Cazals de la pàgina d'Amable, per tant, no hi haurà concert, almenys aquest dissabte.