25 de febr. 2009

No hi haurà Summercase aquest any


Sembla ser que el rumor que deia que aquest any ens quedariem sense el millor festival de Sinnamon cobra forma per fi. Així és, el Summercase 2009 queda cancel·lat per la crisi tal i com han confirmat a una roda de premsa Sinnamon, organitzadora del festival. Aquí teniu la notícia, tal i com també havien afirmat abans alguns blogs que llegeix un servidor: Esto es lo que hay, Indiespot o Musicsfera.

Per cert, ja no surt la nota de "Festivales 2009" a la web de Sinnamon com havíem dit, així que la resta de festivals que organitzava l'empresa queden igualment cancel·lats. La bona notícia? ja em puc comprar l'abonament pel FIB.

3 comentaris:

crises ha dit...

És una llàstima, la veritat. I el FIB, pel que han anunciat, no m'atreu gens ni mica. Em sembla que tocarà fer un viatget a Múrcia a veure els Underworld. ;)

Nerv07 ha dit...

La veritat que sí. Jo he anat al Summercase els dos últims anys i malgrat tot el que diuen de la precària organització m'ho he passat realment bé, i he disfrutat de molts dels meus grups preferits.

Realment el SOS 4.8 és tota una sorpresa i encara estic flipant amb el preu dels abonaments. El millor de moment, sens dubte.

marta_cb7 ha dit...

així doncs, no tindrem cap dubte!

FIB RULES! :)

he vist més confirmacions, però no apareix ni The Kooks, ni The Wave Pictures ni Vetusta Morla i jo vull T_T

PD: CAZAAALS nooooooooo! jajaja