11 de març 2009

Escolta la nova de Maxïmo Park


Que Maxïmo Park és un dels meus grups preferits és una realitat des del dia que vaig escoltar "Apply Some Pressure", i més encara quan els vaig veure per primera vegada ara farà ja més de 2 anys a Razz 2. Després d'un bon segon disc amb temazos com "Girls Who Play Guitars", "Our Velocity" o "Books From Boxes" els de Newcastle editen el tercer llarga durada tal i com vaig anunciar fa uns dies. 'Quicken The Heart' surt a la venda el 8 de maig i desde la seva pàgina web et regalen el primer single, "Wraithlike", això sí, només estarà disponible per dues setmanes.

El tema és bastant semblant al que havien fet fins ara, encara que de moment no em sembla tan potent com al seu dia va ser "Our Velocity" per promocionar el 'Our Earthly Pleasures'. Tot i així t'agradarà si ets fan de Paul Smith i companyia. Aquí la deixo perquè la pogueu escoltar. (Via: Musikorner)

MP3: Maxïmo Park - "Wraithlike"