14 de març 2009

Sobre el possible setlist de The Killers a Badalona


Falta exactament una setmana per un dels concerts que més espero des de fa uns dos anys i mig. Corria per allà el novembre de 2006 quan The Killers es van passar per Barcelona per última vegada, per presentar el novíssim 'Sam's Town'. Per molt poc no vaig aconseguir entrades i em vaig quedar sense poder veure als quatre vaquers de Las Vegas. Mig any després la decepció va ser màxima després de la cancel·lació (només a Bercelona) del PepeWorld Festival que els portaria per Madrid i al Pavelló Olímpic de Badalona el dia següent.

Però ara sí, aquesta vegada després d'esgotar amb 10 minuts a Razzmatazz, canvien de recinte i es planten aquí a presentar el seu 'Day & Age'. Per anar escalfant motors i remenant una mica per la xarxa faig una aposta de les possibles cançons que tocaran al concert. Ja us ho avanço ara: seran una vintena de temes, repassaran bastant a fons l'últim disc i no crec que escoltem "Glamourous Indie Rock 'n Roll".

Del 'Hot Fuss':
Jenny Was A Friend Of Mine
Mr. Brightside
Smile Like You Mean It
Somebody Told Me
All these Things I've Done

On Top

Del 'Sam's Town':
When You Where Young
Bling (Confessions of a King)
For Reasons Unknown
Read My Mind
Bones

This River Is Wild

Del 'Sawdust':
Shadowplay (Joy Division cover)
Sweet Talk
Ruby, Don't Take Your Love To Town
Sam's Town (Abbey Road version)

Del 'Day & Age':
Losing Touch
Human
Spaceman

Joy Ride
A Dustland Fairytale
This Is Your Life
I Can't Stay
Neon Tiger

The World We Live In

Les que estan en negreta les toquen segur, les que estan en lletra normal són probables i les que he posat en cursiva són poc probables però possibles. La resta, llevat de sorpresa majúscula, no les espereu. També es poden despentinar amb alguna cover com "Bizarre Love Triangle" de New Order o el "Girls Just Wanna Have Fun" de Cyndi Lauper, encara que és altament improbable i només passaria si no toquessin "Shadowplay" ni "Ruby, Don't Take Your Love To Town".

4 comentaris:

Joan Romano ha dit...

Em nego a pensar que no tocaran Tranquilize...

Nerv07 ha dit...

Jo amb "Glamurous Indie Rock 'n Roll" també, però ja aniré mentalitzat que no la tocaran, i si al final cau molt millor.

Però vaja, em sembla que ens quedarem sense... com jo amb Arctic Monkeys i "Mardy Bum", que porto un 0/3 (no crec que l'escolti mai en directe xD).

Joan Romano ha dit...

Buffffff bueno, aqui tinc mes sort, jo porto un 1/2 en Mardy Bum (no vaig anar al ultim que van fer al espai Movistar), pero al que van fer amb Milburn com a teloners si que la van tocar...

I tambe em nego a pensar que no tocaran Indie Rock and Roll!!! xD

Nerv07 ha dit...

Si, ho se però al de Milburn de teloners no hi era... però ni el següent a Razz, ni al FIB 07 ni al Espacio Movistar la van tocar!