23 de nov. 2009

Cazals (2003 - 2009)


La banda londinenca Cazals ha anunciat a través del seu MySpace la seva separació per continuar amb projectes en solitari dels seus components o de músics de recolzament d'altres artistes. Una pena. Era una de les meves bandes preferides i de la qual els augurava un llarg futur després del seu gran debut "What Of Our Future" (Kitsuné, 2008) l'any passat.

Amics d'altres bandes britàniques com Bloc Party o The Rakes, havien estat teloners de Babyshambles o Daft Punk, fet que els va permetre signar amb la coneguda discogràfica francesa Kitsuné. Pel record quedaran grans temes dels seus inicis com "Life Is Boring" o "Poor Innocent Boys" o més recents com "Somebody, Somewhere", "Control OSS-117" o "Success":



1 comentari:

Joan Romano ha dit...

No m'ho crec! Vaia pua, a mi tambe m'havia agradat moltissim el seu primer cd... una pena!

A mes, es un grup que va venir uns quants cops i mai vaig poder anar-lo a veure sempre per diferents motius, per tant veig que sempre em quedare amb l'espina clavada.