20 de febr. 2007

Mando Diao @ Apolo

Gran concert de Mando Diao.

Vaig arribar quan The Right Ones quasi estaven acabant, i pel poc que els vaig sentir haig de dir que no sonaven pas malament... però bé, estava allà per Mando Diao.

Van començar forts, amb el primer tema del seu últim disc, Welcome Home, Luc Robitaille... s'intuïa un gran concert, un no parar de ballar, saltar, botar, desfassar-se... una festa. I no ho puc negar, va ser una autèntica festa, però sobretot al final.

Van tocar algunes cançons del seu últim disc com TV & Me, Amsterdam, Tony Zoulias (Lustful Life), i d'altres dels seus discs anteriors (Motown Blood, Mr. Moon, Paralyzed, If I Leave You...) però va començar la veritable festa amb la meva preferida del Ode To Ochrasy: Good Morning, Herr Horst. No vaig parar de saltar en tota la cançó... va ser impresionant! Aquest lalalalalalalalalaaa em supera, no puc amb ell. Per mi la millor del concert, sens dubte.

A partir d'aquí va començar l'autèntic concert, una última mitja hora que es va merèixer ben bé els 23 euros que costava l'entrada. I si no mireu el tracklist final... Ochrasy, Sheepdog (sense paraules, la millor del concert juntament amb Good Morning, Herr Horst), God Knows, Down In The Past, Long Before Rock 'n' Roll i després d'un bis The Band (no podia faltar) i You Can't Steal My Love.

En fi, que va ser un final memorable! Poso alguna foto (que vaig fer amb el mòbil, 0 ganes de pillar la càmera xDD), algunes no han quedat gaire bé, però és el que hi ha ;)










Pàg. Web: Mando Diao

2 comentaris:

Anònim ha dit...

deu ni do les fotus x ser del mobil :P ;)

malegru k tu pasasis be ^^

(Ara cronica d jet.. :PXD)

petoos

Nerv07 ha dit...

merxii amorr po mu vaig pasar millor al de JET eh! ;)