17 de març 2009

Noves incorporacions del FIB


Tenia moltes ganes d'una bona tanda de confirmacions per part del festival castellonenc i no m'han dit absolutament res. I mentrestant que només queden 10.000 abonaments i jo encara no tinc el meu... però és que amb noms com els d'avui que cada vegada em fa com més mandra el tema. En fi, tanda normaleta on destaquen sobretot els escocesos Glasvegas i Late Of The Pier, juntament amb alguns noms interessants com Lilly Allen o Mystery Jets a part dels autoconfirmats TV On The Radio i els nacionals CatPeople i We Are Standard.

Sort en tindrem dels germans Gallagher, Franz Ferdinand i The Killers. El que està clar és que aquest any hi haurà molts, molts guiris. A dintre més informació amb tots els nous confirmats, via FiberFIB.

Aeroplane
Aldo Linares
Anni B Sweet
Bell X1
CatPeople
The Coronas
Fight Like Apes
Glasvegas
Joe Crepúsculo
Josele Santiago
Late of the Pier
Laurent Garnier
Lily Allen
Magazine
Mystery Jets
Naive New Beaters
Nacho Vegas
No Reply
nudozurdo
Tadeo
TV on the Radio
We Are Standard

2 comentaris:

marta_cb7 ha dit...

CACOOOTAAAA T_T

Jo vull THE KOOKS, WAVE PICTURES, VETUSTA MORLA... almenys un d'aquests!

encara q WAVE ja els vurem!

PD: al final tots els GRANS q vinguin ja els haurem vist xD

marta_cb7 ha dit...

em faria gracia veure a Lily Allen tb xD