13 de març 2009

The Sounds @ Razzmatazz 2 (12/III/09)


El concert d'ahir a Razzmatazz és d'aquells que et deixen amb un mal regust de boca. The Sounds van oferir un bon concert però un grup que té dos autèntics dis-ca-zos com 'Living In America' i 'Dying To Say This To You' no pot obviar del seu setlist "Seven Days A Week" o "Song With A Mission" de cap manera. A part, l'acústica de la sala no era per tirar coets però no va ser això el que els va fer sonar diferents ja que per alguns moments semblava que els faltava alguna cosa que fes que sonessin realment potents tal i com són als discs i haurien de ser en directe.

M'havien dit que ho eren, que fa dos anys a la Sala Apolo van oferir un concert espectacular, amb una Maja Ivarsson enorme, totalment boja i amb les piles al màxim. Doncs bé, la tia segueix igual de boja (tirant una cervesa plena al públic que em va passar a escassos centímetres del cap) però ahir li faltava a vegades una mica de bateria. La resta del grup tocaven complint i prou, sense més complicacions.

Com ja he dit es van oblidar d'alguns hits imprescindibles i en canvi es van centrar en presentar el seu nou disc del qual només havíem escoltat "No One Sleeps When I'm Awake", que va ser la que millor va sonar de les noves. "Midnight Sun" també em va sorprendre gratament però "Four Songs And A Fight", "Dorchester Hotel" i "Beatbox" no van aportar res al concert. De les que ja coneixíem, "Queen Of Apology" (la meva preferida) va sonar amb poca força quan hauria de ser un pelotazo increïble en directe, i es van decantar també per la versió lenta de "Night After Night", quan a mi m'agrada molt més la ràpida.


No van faltar "Living In America", "Painted By Numbers", "Ego", "Hurt You" o la gran "Rock 'n Roll" per fer saltar i embogir a tots els fans que érem allà. A destacar també el bis final amb una versió més electrònica de "Tony The Beat" i una gran, què dic gran, immensa "Hope Your Happy Now" per tancar el seu pas per Barcelona.

Per últim, vaig trobar un gran encert portar de teloners als djs de Nasty Mondays, amb el seu telefonillu, petant-la tota l'estona amb temazos desde "Reptilia" fins a "Take Me Out". A més, al final van regalar samarretes i enganxines (això suma punts, sens dubte). Per la meva part s'agraeix molt més això que no pas portar grups que no coneix ningú i que ben poques vegades em sorprenen (amb les seves excepcions, evidentment).

Fotos: alterna2