12 de març 2009

The Sounds

Avui toca concert.



4 comentaris:

Joan Romano ha dit...

Soc jo o no van tocar Song With a Mission?

Nerv07 ha dit...

Ni 'Song With A Mission' ni 'Seven Days A Week'. Estic buscant on em poden tornar els diners xD jaja no en serio va estar bé però va faltar algun temazo i alguna de les noves sobrava...

Joan Romano ha dit...

Cert, Seven Days A Week també faltava. De fet, vaig veure el setlist als tios que estan alla al mitg controlant el so i tota la moguda i ja em vaig fixar que no sortien... Tenia el presentiment de que les tocarien en plan sorpresa al final després de tornar per tocar Tony the Beat.

Y si, si que van sobrar cançons de les noves en les que et quedaves igual evidentment. Em va recordar molt a un concert d'Arctic Monkeys quan van presentar Favourite Worst Nightmare abans que ningú l'escoltes... Segur que tu també hi vas estar aquell dia xD

Nerv07 ha dit...

Si que hi era si xD

És que és això, quan els grups presenten el disc quan encara no ha sortit o no s'ha filtrat i la gent no es coneix les cançons.

I en aquest cas, un parell de les noves les podrien haver substituit per Song With a Mission o 7 Days a Week.